Crisis Management

Er bestaan talloze interpretaties van het begrip crisis. In essentie gaat het om de aantasting van de waarden van uw organisatie. Hoewel een crisis het functioneren van uw organisatie onder druk zet, biedt het ook kansen. Door leiderschap te tonen, verantwoordelijkheid te nemen, transparantie te realiseren en proactief te communiceren kan iedere organisatie een crisis overleven en de toekomst sterker tegemoet gaan.

Tijdens een crisis staat uw bedrijf vaak onder een enorme nieuwsdruk door de razendsnelle online-verspreiding van nieuws en de inmengingen van het publiek via social media. Iedereen op het internet is nieuwsconsument en in sommige gevallen zelfs nieuwsmaker. Het is daarom van groot belang om een passende communicatiestrategie op te stellen om alle interne en externe stakeholders effectief te bereiken en informeren. Uiteraard ondersteunt Huijskens Communications u van begin tot eind met het opstellen en uitvoeren van een passende strategie waarmee u reputatie gewaarborgd blijft.

Huijskens Communications heeft ruim 25 jaar ervaring met het ondersteunen van nationale en internationale cliënten tijdens crises waarbij financiële- of reputatieschade dreigde. Ons team is 24/7 voor u beschikbaar op +31 (0)20 68 55 9 55.

Huijskens Communications is lid van de Crisis and Litigation Communicators Alliance (CLCA), een wereldwijd netwerk van toonaangevende en gespecialiseerde PR-adviesbureaus op het gebied van crisismanagement en strategische juridische communicatie. Deze samenwerking biedt vele mogelijkheden bij grensoverschrijdende zaken en internationale geschillen.